Ο βρετανικός βραχίονας της γερμανικής αλυσίδας εκπτωτικών σούπερ μάρκετ Lidl ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 17,9% κατά τις τέσσερις εβδομάδες έως τις 27 Δεκεμβρίου, χάρη στο γεγονός ότι οι καταναλωτές αγόρασαν περισσότερα προϊόντα στα καταστήματα και τον προτίμησαν σε σχέση με τους ανταγωνιστές του.

Η Lidl ανακοίνωσε ότι οι επιδόσεις της σημαίνουν ότι είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αλυσίδα λιανικού εμπορίου μεταξύ των 4 μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ Tesco, Sainsbury’s, Asda και Morrisons, και άλλων ανταγωνιστών.

Ο περασμένος μήνας ήταν για τα βρετανικά σούπερ μάρκετ ο Δεκέμβριος με τη μεγαλύτερη κίνηση που έχουν καταγράψει ποτέ καθώς το κλείσιμο εστιατορίων, μπαρ και καφέ λόγω των περιορισμών για την Covid-19 είχε ως αποτέλεσμα οι καταναλωτές να δαπανήσουν 11,7 δισεκ. λίρες σε τρόφιμα, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς Kantar.

Πηγές: ΑΜΠΕ, Reuters



Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *