Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Kaspersky, η πλειονότητα των ανθρώπων στοχεύει να μειώσει τον χρόνο που ασχολείται με τα διάφορα gadget τους καθημερινά. Επιπλέον, περισσότεροι από 4 στους 10 χρήστες θα αλλάξουν την ψηφιακή τους ζωή το 2020, δημιουργώντας νέες ψηφιακές προσδοκίες για το νέο έτος.

Ο τελευταίος χρόνος ήταν δύσκολος για τα προσωπικά μας δεδομένα. Οι κλοπές κωδικών πρόσβασης ήταν μέχρι και 60% περισσότερες σε σχέση με το 2018, οι καταχρήσεις στοιχείων σύνδεσης ήταν επίσης σε άνοδο – ενώ ταυτόχρονα εκείνες για online πορνό και ιστοσελίδες ενηλίκων αυξήθηκαν περισσότερο από 100%.

Αυτό έχει δημιουργήσει σε περισσότερους από τους μισούς χρήστες του Διαδικτύου (56%) το αίσθημα ότι μια πλήρης ιδιωτικότητα στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο είναι αδύνατη, και σε έναν στους τρεις (32,3%) μία αβεβαιότητα για το πώς μπορούν να προστατεύσουν πλήρως την ιδιωτικότητα τους στο διαδίκτυο. Έτσι, δεν αποτελούν έκπληξη τα ευρήματα της νέας έρευνας που πραγματοποίησε η Kaspersky, σύμφωνα με την οποία το 42,3% των χρηστών επιβεβαίωσε ότι για το νέο έτος θα προσπαθήσει να βελτιώσει την ψηφιακή του ζωή παρά την παραδοσιακή του καθημερινότητα με δράσεις όπως “απώλεια βάρους ή να προσέξουν περισσότερο την υγεία τους”.

Η έρευνα αποκάλυψε ότι υπάρχουν πολλοί τομείς που οι άνθρωποι επιθυμούν να βελτιωθούν – όπως να μειώσουν τον χρόνο που περνούν μπροστά από την οθόνη (29,1%), ή να μην κοιμούνται με το smartphone τους δίπλα στο μαξιλάρι τους (18,3%). Αυτό δείχνει ότι η ψηφιακή αποτοξίνωση είναι ακόμα σε άνοδο. Το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων (25%) επέλεξε να δημιουργεί περισσότερα αντίγραφα ασφαλείας και να καθαρίζει την επιφάνεια εργασίας του σε τακτική βάση, ενώ το 11,2% θέλει να διαγράψει από το Facebook φίλους με τους οποίους δεν έχει συναντηθεί ποτέ από κοντά. Διαφαίνεται ότι μία ανερχόμενη τάση για το 2020 είναι η επένδυση στη γνώση για τον κυβερνοχώρο.

 

!function (f, b, e, v, n, t, s) { if (f.fbq) return; n = f.fbq = function () { n.callMethod ? n.callMethod.apply(n, arguments) : n.queue.push(arguments) }; if (!f._fbq) f._fbq = n; n.push = n; n.loaded = !0; n.version = ‘2.0’; n.queue = []; t = b.createElement(e); t.async = !0; t.src = v; s = b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t, s) }(window, document, ‘script’, ‘https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js’); fbq(‘init’, ‘830374073775149’); // Insert your pixel ID here. fbq(‘track’, ‘PageView’);

Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *