tι είναι αυτό που μας κάνει ανθρώπους τ

Tι είναι αυτό που μας κάνει ανθρώπους;: Το ντοκιμαντέρ της Google και του Yann Arthus-Bertrand

0


Θέλοντας να μας εμπνεύσει για μια ακόμα φορά, η Google συνεργάστηκε τα τελευταία 3 χρόνια με τον κινηματογραφιστή και καλλιτέχνη Yann Arthus-Bertrand ο οποίος ταξίδεψε σε 60 χώρες, παίρνοντας συνεντεύξεις από περισσότερους από 2.000 ανθρώπους σε δεκάδες γλώσσες, επιχειρώντας να απαντήσει στο ερώτημα: τι είναι αυτό που μας κάνει ανθρώπους.

 

Αποτέλεσμα αυτού του μεγάλου ταξιδιού είναι το HUMAN, ένα ντοκιμαντέρ με ιστορίες  μαχητών της ελευθερίας στην Ουκρανία, αγροτών στο Μάλι έως και θανατοποινιτών στις ΗΠΑ, αγγίζοντας θέματα που μας αφορούν όλους, όπως: η αγάπη, η δικαιοσύνη, η ευτυχία και το μέλλον του πλανήτη.

 

Παρακολουθείστε μία μεγαλύτερη εκδοχή της ταινίας στο YouTube και στο Google Play

Από τις 12 Σεπτεμβρίου η Google διαθέτει το HUMAN δωρεάν στο YouTube και στο Google Play. Οι τρεις εκτενείς εκδοχές της ταινίας, διάρκειας 90 λεπτών θα είναι διαθέσιμες στα αραβικά, αγγλικά, γαλλικά, πορτογαλικά, ρωσικά και ισπανικά. Στο YouTube, μπορείτε να παρακολουθήσετε επιπλέον σκηνές που περιλαμβάνουν συνεντεύξεις με προσωπικότητες όπως ο Γενικός Γραμματέας των Ηνωμένων Εθνών Ban-Ki Moon, η ακτιβίστρια για τα δικαιώματα των ζώων Jane Goodall και η ηθοποιός Cameron Diaz, όλοι συμμετέχοντες στην ταινία.

 

 

 

Ανακαλύψτε το HUMAN στο Cultural Institute της Google

Στο Cultural Institute της Google, μπορείτε να μάθετε για την προέλευση της ταινίας και να ακούσετε ανέκδοτα στιγμιότυπα από τους δημιουργούς της. Επίσης, μπορείτε να γνωρίσετε τους χαρακτήρες της ταινίας στην καθημερινότητά τους, με 6 εκθέσεις με φωτογραφίες και βίντεο από τα παρασκήνια, καθώς και συλλογές που υπογραμμίζουν την διαδικασία δημιουργίας αεροφωτογραφιών που αποτελούν χαρακτηριστικό του Arthus-Bertrand.

 

 

Έκθεση στο Cultural Institute της Google

 

Μάθετε περισσότερα γι’ αυτό το project στο g.co/humanthemovie ή στην εφαρμογή HUMAN Behind the Scenes και λάβετε μέρος στην συζήτηση για το #WhatMakesUsHUMAN.

 

*Δημοσιεύτηκε από τον Raphael Goumain, Head of Consumer Marketing, France



Πηγή:CULTURENOW

Share.