Η Microsoft αποκάλυψε ότι ο νέος Flight Simulator θα είναι διαθέσιμος και μέσα από την πλατφόρμα Steam από τις 18 Αυγούστου, ενώ θα υποστηρίζει και την μάσκα εικονικής πραγματικότητας (VR headset) HP Reverb G2 κατά το επίσημο λανσάρισμά της το ερχόμενο φθινόπωρο.

Πιο συγκεκριμένα, στην γραπτή ανακοίνωση της Microsoft αναφέρεται ότι «επιπρόσθετα στην διαθεσιμότητα σε Windows 10 και Xbox Game Pass για PC, ο Microsoft Flight Simulator θα είναι επίσης διαθέσιμος και μέσα από την πλατφόρμα Steam, στις 18 Αυγούστου». Μάλιστα, τονίζεται ότι οι σχετικές προ-παραγγελίες στο Steam για τις εκδόσεις Standard, Deluxe και Premium Deluxe του Flight Simulator έχουν ξεκινήσει από χθες.

Η νέα έκδοση του «Εξομοιωτή Πτήσης» θα ενσωματώνει την τεχνολογία head-tracking TrackIR από την «πρώτη μέρα», σύμφωνα με την Microsoft. Η συγκεκριμένη τεχνολογία προσφέρει έξι βαθμίδες ελευθερίας στον έλεγχο της κάμερας στοιχείο που εξασφαλίζει πρωτόγνωρη εμπειρία εξομοίωσης. «Η τεχνολογία TrackIR επιτρέπει στους παίκτες να απολαύσουν εξαιρετικά χαμηλή καθυστέρηση στην ανταπόκριση του mouse, ενώ η απόδοση των γραφικών του περιβάλλοντος χώρου είναι ποιότητας 4K/HDR», αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση.

Σχετικά με το HP Reverb G2 VR headset, αυτό θα είναι διαθέσιμο από το ερχόμενο φθινόπωρο και θα υποστηρίζει εξαρχής το νέο Flight Simulator. Αξίζει να αναφερθεί ότι η συγκεκριμένη μάσκα δημιουργήθηκε από την HP με την συνεργασία των Microsoft και Valve προσφέροντας φωτεινή και υψηλής ανάλυσης οθόνη, εξαιρετικές επιδόσεις tracking και επιπρόσθετα εξαιρετική απόδοση ήχου.

Να σημειώσουμε τέλος ότι η τελευταία προσθήκη στην μακρά λίστα των τίτλων του Flight Simulator της Microsoft έγινε το 2006, δηλαδή τουλάχιστον έξι χρόνια πριν κάνει την εμφάνισή του το Oculus Rift και ανατείλει η εποχή των συσκευών εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας. Άρα αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον η προσαρμογή στις επιταγές των νέων τεχνολογιών που έχουν εισαχθεί τα τελευταία χρόνια στον τομέα του gaming.

Ο νέος Flight Simulator δημιουργήθηκε από την Asobo Studio και τους συνεργάτες της, χρησιμοποιώντας μία μίξη τεχνητής νοημοσύνης, φωτογραμμετρίας και της μεθόδου procedural generation για την αλγοριθμική δημιουργία δεδομένων ώστε να αναδημιουργηθεί και να αποδοθεί εικονικά το σύνολο του πλανήτη, έως και το επίπεδο του μεμονωμένου κτιρίου ή δέντρου. Θα προσφέρει δεδομένα καιρού και αεροπορικής κίνησης σε πραγματικό χρόνο ενώ θα προσομοιώνει πραγματικά γεγονότα ενώ αυτά συμβαίνουν επιτρέποντας έτσι στους «πιλότους» να πετούν μέσα σε καταιγίδες ή δίπλα σε «πραγματικές» πτήσεις.  

 

 

!function (f, b, e, v, n, t, s) { if (f.fbq) return; n = f.fbq = function () { n.callMethod ? n.callMethod.apply(n, arguments) : n.queue.push(arguments) }; if (!f._fbq) f._fbq = n; n.push = n; n.loaded = !0; n.version = ‘2.0’; n.queue = []; t = b.createElement(e); t.async = !0; t.src = v; s = b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t, s) }(window, document, ‘script’, ‘https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js’); fbq(‘init’, ‘830374073775149’); // Insert your pixel ID here. fbq(‘track’, ‘PageView’);

Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *