seo-proti-thesi-google

7 βέλτιστες πρακτικές SEO που πρέπει να κάνετε ανεξάρτητα από το τι λέει η Google

Πρώτη θέση Google

Είναι σημαντικό να έχετε κατά νου ότι η διατήρηση μιας καλής παρουσίας σε απευθείας σύνδεση ξεπερνά τις ταξινομήσεις αναζήτησης.

Με πολλούς τρόπους, οι οργανικές ταξινομήσεις αναζήτησης είναι η ψυχή του online επιχειρησιακού κόσμου.

Καθώς οι ειδικοί SEO γνωρίζουν πολύ καλά, η Google είναι περίφημα ήσυχη για το τι συμβαίνει στους αλγόριθμους ταξινόμησης αναζήτησης, τους οποίους ενημερώνουν συνεχώς. Όταν κυκλοφορήσει μια νέα ενημερωμένη έκδοση, οι λάτρεις της αναζήτησης είναι γρήγοροι να κάνουν υποθέσεις για το πώς να ταιριάζουν τις στρατηγικές SEO τους για να ευχαριστήσουν τα πανίσχυρα bots της Google.

Από καιρό σε καιρό, οι εμπειρογνώμονες πίσω από τις σκηνές της Google πασχίζουν να δίνουν τεράστιες συμβουλές για τις ενδείξεις μιας ενημέρωσης – “δώστε προτεραιότητα σε αυτό, αγνοήστε αυτό“.

Διαβάστε τις 7 βέλτιστες πρακτικές SEO ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ GOOGLE

Ωστόσο, ανεξάρτητα από το τι σκέφτεται ή κάνει ο ορείχαλκος της Google, υπάρχουν κάποιες εργασίες SEO που πρέπει να προσέχετε.


1. Βελτιστοποίηση εικόνας alt text για SEO ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ GOOGLE

Το Image alt text είναι από καιρό ένα πολύτιμο στοιχείο στο SEO. Τα τελευταία χρόνια, υπήρξαν αυξανόμενες συνομιλίες σχετικά με το πώς η Google χρησιμοποιεί τη μηχανική μάθηση για να καταλάβει τι είναι μια εικόνα και ποια ήταν η πρωταρχική λειτουργία του image alt text.

-Δηλαδή αυτό σημαίνει ότι η συμπεριφορά του άλλου κειμένου είναι χάσιμο χρόνου;
-Όχι.

Ανεξάρτητα από τις πιο πρόσφατες διαδικασίες AI που χρησιμοποιούνται για την αναγνώριση εικόνων, δεν πρόκειται να χάσετε τίποτα, συμπεριλαμβάνοντας καλές ετικέτες εικόνας alt στην ιστοσελίδα σας. Λάβετε υπόψη ότι η μηχανική μάθηση είναι μια σχετικά νέα έννοια. Ενώ το alt κείμενο της εικόνας μπορεί να είναι εντελώς ξεπερασμένο τα επόμενα πέντε έως δέκα χρόνια (ίσως και νωρίτερα), βελτιστοποιώντας τις εικόνες σας ο “παλιός τρόπος” είναι μια καλή ιδέα να παίξετε εκ του ασφαλούς.

2. Προτεραιότητα το χρήσιμο περιεχόμενο για SEO ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ GOOGLE

Χρήσιμο περιεχόμενο είναι αυτή η διφορούμενη συνιστώσα του SEO από την αρχή. Προφανώς, η Google θέλει να παρουσιάσει στους χρήστες το πιο αξιόπιστο και έγκυρο περιεχόμενο που βασίζεται στα ερωτήματα αναζήτησης.

Μετά από την ενημέρωση του Medic 2019 του Αυγούστου 2018, ήταν σχεδόν ξεκάθαρο ότι οι οργανώσεις της Βιομηχανίας Money Your Life έπρεπε να δώσουν προτεραιότητα στο περιεχόμενο του περιεχομένου του E-A-T (Εμπειρογνωμοσύνη, Αρχή, Αξιοπιστία). Ωστόσο, σε αυτό το πρόσφατο ενημερωτικό δελτίο του Μαρτίου, φάνηκε ότι πολλές από τις λεπτομέρειες που περιβάλλουν αυτή την έννοια έχουν συνταχθεί (αυτό είναι, φυσικά, η κερδοσκοπία).

Οι άνθρωποι έμειναν με το ερώτημα: “Πρέπει να επικεντρωθούμε στην οικοδόμηση της ουσίας με το περιεχόμενό μας; Αν ναι, πόσο;

Απλά και κατανοητά, θα πρέπει πάντα να εργάζεστε για να δημιουργείτε έγκυρο περιεχόμενο, πάντα!

Αυτό έρχεται και συνδέεται με το αξιόπιστο περιεχόμενο. Διευκολύνετε τον μέσο καταναλωτή να ανατρέξει σε αξιόπιστα δεδομένα και πληροφορίες για να υποστηρίξετε τους ισχυρισμούς σας, παρέχοντας σαφείς διαδρομές και ούτω καθεξής. Αυτές οι κοινές στρατηγικές δημιουργίας έγκυρου περιεχομένου ήταν αληθινές από την αρχή του διαδικτύου.

3. Δημιουργία μεγαλύτερου περιεχομένου για SEO ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ GOOGLE

Ο John Mueller δήλωσε δημοσίως ότι η ίδια η λέξη μέτρησης δεν αποτελεί παράγοντα κατάταξης.

Ορισμένες σελίδες έχουν πολλές λέξεις που δεν λένε τίποτα, ο αριθμός λέξεων δεν είναι ένδειξη ποιότητας.

Με αυτό το σκεπτικό, η Google δεν θα ταξινομεί απαραιτήτως το περιεχόμενό σας μόνο με βάση τον αριθμό λέξεων. Το σύντομο περιεχόμενο έχει την ίδια δυνατότητα κατάταξης με τη μακροσκελή.

-Αλλά αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να στοχεύετε μόνο στη δημιουργία συντομότερου περιεχομένου;
-Όχι.

Το πιο σημαντικό πράγμα για τη δημιουργία περιεχομένου είναι ότι παρέχει τις καλύτερες δυνατές πληροφορίες με βάση ορισμένα ερωτήματα και, το σημαντικότερο, την πρόθεση του χρήστη. Ίσως μπορείτε να το κάνετε αυτό σε 500 λέξεις, ίσως χρειάζονται 5.000. Τελικά, εναπόκειται σε εσάς να χρησιμοποιήσετε την καλύτερη κρίση σας ως κάτοχος ιστότοπου.

Σύμφωνα με την πρόσφατη μελέτη περίπτωσης περιεχομένου της Backlinko, “Το περιεχόμενο μακράς διαμόρφωσης έχει κατά μέσο όρο 77,2% περισσότερες συνδέσεις παρά σύντομα άρθρα.” Επομένως, το περιεχόμενο μακράς μορφής φαίνεται να είναι ιδανικό για την απόκτηση backlink. “Αυτό οδηγεί επίσης σε βελτιωμένα αποτελέσματα οργανικής αναζήτησης.

Λάβετε υπόψη ότι τα κομμάτια περιεχομένου με υψηλότερες λέξεις κλειδιά έχουν περισσότερες δυνατότητες να στοχεύουν πιο συναφή ερωτήματα και να φτάνουν στη ρίζα της πρότασης αναζήτησης, οπότε είναι καλύτερα να δημιουργήσετε περισσότερο περιεχόμενο. Εξαλείψτε το χνούδι και βεβαιωθείτε ότι απαντάτε σε πιεστικές ερωτήσεις με σημαντική και αξιόπιστη διορατικότητα.


seo-proti-thesi-google


4. Λαμβάνοντας υπόψη το AMP για SEO ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ GOOGLE

Πριν από μερικά χρόνια, ο John Mueller, ανέφερε ότι το AMP δεν αποτελεί παράγοντα κατάταξης.

“Αυτές τις μέρες (ανεξάρτητα από το πώς επηρεάζει την κατάταξη), η AMP έχει καταστεί απολύτως απαραίτητη, δεδομένου του αυξανόμενου αριθμού αναζητήσεων μέσω κινητού.

Μία από τις μεγάλες ενημερώσεις του Google για το 2018 ήταν η ανάπτυξη του πρώτου δείκτη για κινητά. Από τότε, φημολογείται ότι η AMP επηρεάζει την κατάταξη σε κάποια μορφή ή άλλη.”

-Οπότε, αξίζουν τελικά οι σελίδες AMP;
-Απολύτως!

Το ποσοστό υιοθεσίας είναι στα ύψη. Περίπου 31 εκατομμύρια τομείς υιοθέτησαν την AMP μέσα στο προηγούμενο έτος. Το SEO απομακρύνεται από τους επιτραπέζιους υπολογιστές και αυξάνεται στη μικρή οθόνη. Όσο περισσότερο αποφεύγετε την εφαρμογή του AMP, τόσο πιο πίσω θα μετατοπιστείτε.

5. Στόχευση λέξεων-κλειδιών LSI, αλλά όχι για κατάταξη

Λανθάνουσες λέξεις-κλειδιά δεικτολογικής ευρετηρίασης δεν επηρεάζουν άμεσα τις ταξινομήσεις αναζήτησης. Ωστόσο, ο χρόνος σας για να επιλέξετε σχολαστικά τις λέξεις-κλειδιά LSI μπορεί να βοηθήσει στην κάλυψη των απαραίτητων πληροφοριών που σχετίζονται με τις λέξεις-κλειδιά και τις φράσεις που αρχικά στοχεύετε. Με τη σειρά του, αυτό θα σας βοηθήσει να πάρετε τις βαθμολογίες για τους σχετικούς όρους αναζήτησης και να αποφύγετε τις ποινές πλήρωσης λέξεων-κλειδιών.

Εάν δεν χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά LSI, θα είναι πιο δύσκολο για την Google να εντοπίσει τις συσχετίσεις SEO και την επικάλυψη μεταξύ του περιεχομένου στον ιστότοπό σας. Έτσι, αντί να προσπαθείτε να χρησιμοποιείτε τις ίδιες λέξεις-κλειδιά και φράσεις επανειλημμένα σε όλο το περιεχόμενό σας, η ενσωμάτωση λέξεων-κλειδιών LSI είναι κρίσιμη για να βοηθήσετε τα bots της Google να κατανοήσουν τα μηνύματά σας και τη συνάφεια τους με την πρόθεση του χρήστη.

Ο στόχος είναι να ενσωματωθούν σε ένα φυσικό, συν ομιλητικό τρόπο. Εάν χρησιμοποιηθούν σωστά, οι λέξεις-κλειδιά LSI θα βοηθήσουν τους επισκέπτες της ιστοσελίδας να βρουν τις απαντήσεις που χρειάζονται καθώς και να βοηθήσουν την Google να κατανοήσει καλύτερα το περιεχόμενό σας.

6. Οι λέξεις-κλειδιά στο όνομα τομέα είναι οριακές για την κατάταξη

Οι ημέρες των επακριβών τομέων αντιστοιχίας που δουλεύει μαγικά το SEO έχουν περάσει πολύ.

Η διεύθυνση URL ενός τομέα παίζει έναν οριακό ρόλο στους παράγοντες κατάταξης της Google.

Σύμφωνα με την Google:

“Θέλετε την απάντηση, όχι δισεκατομμύρια ιστοσελίδες, έτσι ώστε τα συστήματα κατάταξης της Google να ταξινομούν εκατοντάδες δισεκατομμύρια ιστοσελίδες στο ευρετήριο αναζήτησης μας για να σας δώσουμε χρήσιμα και συναφή αποτελέσματα σε ένα κλάσμα του δευτερολέπτου.”

Τώρα, αυτό δεν σημαίνει πάντα ότι η χρήση λέξεων-κλειδιών στον τομέα σας είναι ένα φοβερό πράγμα. Οι τομείς επακριβούς αντιστοίχισης μπορούν ενδεχομένως να διαδραματίσουν κάποιο ρόλο στον τρόπο ταξινόμησης της ιστοσελίδας σας. Είναι όμως ασταθής.

Το κλειδί είναι να προσαρμόσετε την αναζήτηση γύρω από την πρόθεση του χρήστη. Για παράδειγμα, “δικηγόρος μάρκετινγκ.”

Οι περισσότερες από τις κορυφαίες λίστες περιλαμβάνουν αυτόν τον όρο στο όνομα αναζήτησης.

Η πρόθεση χρήστη πίσω από αυτό το ερώτημα είναι αρκετά απλή: δικηγόροι που αναζητούν υπηρεσίες μάρκετινγκ. Με αυτό το πνεύμα, συμπεριλαμβανομένης αυτής της εστιασμένης λέξης-κλειδιού μπορεί πιθανώς να βοηθήσει έναν εξειδικευμένο ιστότοπο ή έναν παροχέα υπηρεσιών να ταξινομήσει για το συγκεκριμένο αίτημα.

Έτσι, σε ορισμένες περιπτώσεις, η ενσωμάτωση λέξεων-κλειδιών στο όνομα τομέα σας μπορεί να παράσχει ενδείξεις σχετικά με το τι είναι το site σας, καθώς και να καθοδηγήσει τους χρήστες στις απαντήσεις που χρειάζονται.

Τώρα, αυτό σίγουρα δεν λειτουργεί για κάθε τομέα.

Ας αναζητήσουμε τον όρο “αντικατάσταση του σιγαστήρα“.

Παρατηρήστε ότι δεν υπάρχει αντιστοιχία λέξεων-κλειδιών σε κανένα από τους κορυφαίους τομείς που αναφέρονται. Για ερωτήματα όπως αυτό, η Google έχει αποφασίσει ότι οι ερευνητές αναζητούν συχνά πόρους, όπως καταλόγους, οδηγούς και οδηγίες DIY. Ως εκ τούτου, η χρήση αυτών των λέξεων-κλειδιών σε έναν τομέα δεν θα βοηθούσε ιδιαίτερα.

Λάβετε υπόψη σας, αν επιλέξετε να αναζητήσετε αυτό, πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί. Η Google έσπασε την πρακτική του τομέα ακριβούς αντιστοίχισης όταν οι χρήστες άρχισαν να την εκμεταλλεύονται.

7. HTTPS για SEO ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ GOOGLE

Η Google έχει πει ότι το HTTPS είναι ένας ελαφρύς παράγοντας κατάταξης. Ο John Mueller το επιβεβαίωσε ακόμη και τον Ιανουάριο.

Παρόλο που δεν χρειάζεστε τεχνικά το HTTPS για να αναπροσαρμόζεται από την Google, αυτό ΔΕΝ σημαίνει ότι δεν πρέπει να λάβετε ένα πιστοποιητικό SSL!

Όταν προσγειώνεστε σε έναν ιστότοπο, η Google δηλώνει πολύ σαφώς αν είναι ασφαλής ή όχι. Το ερυθρό σύμβολο και η ετικέτα “Not Secure” μπορεί να προκαλέσει την άμεση έξοδο από τον ιστότοπό σας – ειδικά εάν λαμβάνετε προσωπικά στοιχεία όπως ονόματα, διευθύνσεις, πληροφορίες πιστωτικών καρτών κ.λ.π.

Δώστε στον εαυτό σας και τους επισκέπτες σας σταθερότητα και βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι ασφαλής – ανεξάρτητα από το πώς επηρεάζει τις βαθμολογίες της Google.

Συμπεράσματα

Προφανώς, θέλετε να τοποθετήσετε τον εαυτό σας στην καλύτερη θέση για να ταξινομηθείτε υψηλά στη Google. Αλλά, είναι σημαντικό να έχετε κατά νου ότι η διατήρηση μιας καλής διαδικτυακής παρουσίας υπερβαίνει τις βαθμολογίες αναζήτησης.

Ανεξάρτητα από το τι λέει ή σκέφτεται η Google, υπάρχουν πολλά καθήκοντα σχετικά με το SEO που δεν πρέπει να παραβλέπετε.

Δείτε περισσότερα εδώ.